Interactieve online uitingen

Online uitingen bestaan er in vele vormen en maten. Bij Rubix Creative Agency weten we precies hoe we deze effectief, interactief, meetbaar en onderscheidend kunnen maken. Bovendien weten we welke formaten ingezet kunnen worden op de specifieke kanalen.

De inzet van online uitingen is in iedere campagne anders. In ons campagneplan bepalen we, samen met de klant, eerst welke type uitingen met welk doel en op welke kanalen worden ingezet. Vervolgens werken we aan de hand van een creatief concept de diverse uitingen uit.

Rubix Creative Agency heeft de kennis in huis om ieder formaat te produceren. Een greep uit onze gemaakte uitingen is:

  • IAB banners (rectangle, skyscraper, leaderboard, billboard etc.)
  • Rich media banners
  • Homepage take-overs
  • Realtime dynamische banners
  • Social uitingen

Meer weten?

Ben jij op zoek naar de juiste partner voor je online producties? Wij komen graag bij je langs voor een eerste kennismaking! Neem gerust contact op via mail of via de telefoon.

Kinepolis banners

Kinepolis weer-afhankelijke banners

bekijk case

Gem. Amsterdam
afval scheiden

bekijk case

Wat wij nog meer voor jou kunnen doen

concepten

Unieke

concepten

campagnes

Doeltreffende

campagnes

video

Spraakmakende

videos

print-materialen

Effectieve

print materialen

Blijf op de hoogte!
Schrijf je in

Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, ontwikkelingen en innovaties? Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en krijg maandelijks de nieuwste updates en unieke inzichten om jouw campagne tot een succes te brengen.